Logo
0 ks
za 0 Kč
Nákupní košík je prázdný
Potřebujete poradit? Neváhejte nás kontaktovat.
Blog
SVĚŽEST A ČISTOTA PO KAŽDÉM PRANÍ
09.06.2019 Jak na to
SVĚŽEST A ČISTOTA PO KAŽDÉM PRANÍ
Pro někoho praní znamená banální záležitost, ale pro začínající hospodyňky, studenty nebo některé muže se často jedná o hotovou vědu. Otáčky, stupně, ... číst celé
VŠEM ŽENÁM NEJEN NA MDŽ
09.06.2019 Tipy na dárky
VŠEM ŽENÁM NEJEN NA MDŽ
Mezinárodní den žen známe především pod zkratkou MDŽ. Každoročně a již tradičně připadá na 8. březen a je věnován všem ženám. Mezinárodní den žen není... číst celé
Zobrazit všechny články
 

 

VÝHODY NÁKUPU: 

(PRO VÍCE INFORMACÍ KLIKNĚTE NA IKONU)

 

 

  1. Úvod
  2. Blog
  3. Zdravý styl
  4. OVESNÁ KAŠE ANEB SNÍDANĚ ŠAMPIÓNŮ

OVESNÁ KAŠE ANEB SNÍDANĚ ŠAMPIÓNŮ

Kdo by neznal tuto sladkou dobrotu z mléka, ovesných vloček a dalších různorodých přísad. Tento pokrm podáváme s rozpuštěným máslem, cukrem, kakaem, oříšky, skořicí, ovocem atd. O prospěšnosti ovesné kaše se obecně ví, ale málo kdo si ji plně uvědomuje.

Ovesná kaše je díky svému složení vhodná pro osoby držící dietu, pro kulturisty i jen tak pro každého, kdo chce pro své zdraví udělat něco užitečného. Vzhledem ke svému nutričnímu složení je ovesná kaše dobrým startem nového dne. Našemu zdraví prospívají minerály, vitamíny a hlavně vláknina, kterou ovesné vločky v kaši obsahují.

PROČ PRÁVĚ VLÁKNINA?

Vláknina je pro člověka nestravitelná. V kombinaci s vodou bobtná, zvětšuje svůj objem a tím dojde k zaplnění našeho žaludku. Dostupným zdrojem vlákniny pro naše tělo jsou luštěniny, zelenina, ovoce a také oves.

OVESNÁ KAŠE TŘIKRÁT JINAK

SKOŘICOVÁ

Suroviny: 5 lžic ovesných vloček, 250 ml mléka, ½ lžičky mleté skořice

BORŮVKOVÁ

Suroviny: 5 lžic ovesných vloček, 200 ml mléka, 2 lžíce strouhaného kokosu

 

BANÁNOVO – KAKAOVÁ

Suroviny: 5 lžic ovesných vloček, 200 ml mléka, ½ banánu nakrájeného na kousky, 2 lžíce kakaa, hrst oříšků (lískové, vlašské, kešu, para …)

Jednotný postup: Ovesné vločky vaříme s mlékem cca 7 minut, přidáme ostatní suroviny (oříšky / ovoce / kokos / skořici / kakao) podle příslušného receptu.

SLADKÁ TEČKA

Ovesnou kaši nemusíme doslazovat pouze bílým cukrem. Mnohem lépe a především zdravěji nám poslouží med, javorový sirup nebo stévie sladká, kterou můžeme pěstovat i v květináči na okenním parapetu. Stévie je vhodná i pro diabetiky.

 

INSPIRUJTE OSTATNÍ!

A jaký recept na ovesnou kaši doporučujete Vy? Inspirujte ostatnína našem Facebooku nebo v komentářích (viz níže).

Líbil se článek? Sdílejte ho s přáteli

 

UŽITEČNÉ ODKAZY  OSTATNÍ INFORMACEKONTAKT
    
Poštovné a DopravaVýhody nákupu Po - Ne
Možnosti platbyČasté dotazy ( FAQ )Náš BLOG9.00 - 16.00
Reklamace a vrácení zbožíJak nakoupitNapsali o násinfo@levnezde.cz
Obchodní podmínkyNabízené službyOvěřeno zákazníky 
 Affiliate program   

 

 Informace o zpracování osobních údajů zde.

 

Zpřátelené weby: Nakupia.cz | Produktik.cz | ZenskyRaj.cz | Astala.cz | eSvetlo.cz |

 

 
(9:00 - 16:00)
Vytvořeno na Eshop-rychle.czEshop-rychle.cz