Užíváním našich služeb souhlasíte s používáním souborů cookie, které nám pomáhají při poskytování služeb.

NEJPRODÁVANĚJŠÍ

Vaše cena 119 Kč
SKLADEM u dodavatele

KONTAKTY

Levně Zde.cz
tel: 722 095 090
info@levnezde.cz

» ČASTÉ DOTAZY

Časté otázky (FAQ)

Proč nakupovat na www.levnezde.cz?

Je to snadné, je to bezpečné a velmi levné.

Nabízíme Vám jen výhodné nákupy z ciziny s úsporou až 85 % oproti cenám v ČR.

Stačí si jen vybrat zboží a o zbytek se postaráme my.

Více o výhodách nákupu se dozvíte ZDE. 

 

Lze zboží zaslat expresně a urychlit tak dodací lhůtu?

Ano, vybrané zboží doručujeme do 2 pracovních dnů.

Toto zboží jsme pro Vás pečlivě vybrali a máme ho skladem v ČR.

Zboží se zkrácenou dodací lhůtou naleznete v kategorii "Do 2 dnů u Vás doma" ZDE. 

 

Jaká je na zboží záruka?

Záruka na všechno zboží je 3 roky.

 

Proč má všechno zboží tak nízkou cenu?

Zboží je Vám zasíláno přímo od zahraničních dodavatelů, proto cena zboží nezahrnuje náklady za mezičlánky, jako jsou sklady, dopravné, provize obchodníků a mnoho dalšího.

Proto jsou ceny u nás tak nízké.

 

Pokud vrátím zboží do 30 dní, kdo platí poštovné?

Při vrácení zboží do 30 dní, k Vám ZDARMA pošleme kurýra, který vrácené zboží vyzvedne a my Vám poté obratem vrátíme peníze.

 

Jsou ceny zboží konečné?

Ano, cena zobrazená u zboží je vždy konečnou cenou, pokud si sami nezvolíte doplňkové služby, které naleznete ZDE.

  

Jaká je dodací lhůta? 

Standardní rozmezí doby doručení je 5-25 pracovních dnů od odeslání zboží. Vždy záleží na zemi, odkud je zboží odesíláno a na daném období (státní svátky, prázdniny atp.). 

  

Když se jedná o zboží z ciziny, musím řešit CLO a DPH?

Ne, u nás nikdy DPH ani CLO neřešíte. V případě nutnosti platby DPH či CLA za Vás ZDARMA vše vyřešíme a CLO či DPH na své náklady uhradíme. 

  

Naleznu v zásilce fakturu nebo účet?

Nenaleznete, faktura je automaticky zasílána na Váš e-mail. V případě, že si ji omylem vymažete, rádi Vám je pošleme znovu.

 

K čemu je dobrá registrace?

  1. Při opakovaném nákupu není nutné znovu vyplňovat všechny údaje.
  2. Vytvoříme Vám profil, ve kterém budete mít přístup k seznamu současných i uzavřených objednávek.
  3. Získáte možnost přednostní VIP komunikace s www.levne-zde.cz.

 

Jak řešit případnou reklamaci zboží a jak postupovat?

Pokud zboží ze zahraničí obdržíte poškozené, nefunkční nebo se během dvouleté záruční doby u zboží vyskytne závada, máte samozřejmě právo na jeho reklamaci.

Jak přesně postupovat při reklamaci zboží naleznete ZDE.

 

Zásilka dorazila, ale není kompletní, proč?

Pokud jste si objednali více zboží, může být takový nákup rozdělen do více zásilek, jelikož zboží pochází od různých dodavatelů. Proto buďte bez obav, zbytek objednávky k Vám brzy dorazí.

 

Je u zboží český návod?

Jelikož je zboží ze zahraničí, většinou u něj český návod nenaleznete.

U většiny produktů je užívání intuitivní, pokud budete mít i přesto problém s používáním zboží, kontaktujte nás a my Vám zdarma manuál do češtiny přeložíme.

  

Zasíláte zboží i na dobírku?

Ano, asi jako jediný prodejce nákupů přímo od zahraničních dodavatelů Vám nabízíme možnost nechat si zaslat zboží ze zahraničí na dobírku.

 

Zasíláte zboží i mimo ČR a mohu platit eurem?

Ano, zboží zasíláme po celém světě. U nás můžete platit eurem i jinými měnami. 

POZOR: Při platbě v cizí měně je zapotřebí zvolit platbu platební kartou.

 

Je možnost zakoupit dárkový kupón?

Ano, o dárkový kupón ve Vámi zvolené hodnotě stačí napsat na info@levnezde.cz, platnost kupónu je 1 rok.


NÁZORY A DOTAZY NÁVŠTĚVNÍKŮ