Užíváním našich služeb souhlasíte s používáním souborů cookie, které nám pomáhají při poskytování služeb.

KONTAKTY

Levně Zde.cz
tel: 777 095 098
info@levnezde.cz

VŠE O NÁKUPU » ČASTÉ DOTAZY (FAQ)

Časté otázky (FAQ)

Proč nakupovat na www.levnezde.cz?

Je to snadné, je to bezpečné a velmi levné.

Nabízíme Vám jen výhodné nákupy z ciziny s úsporou až 85 % oproti cenám v ČR.

Stačí si jen vybrat zboží a o zbytek se postaráme my.

Více o výhodách nákupu se dozvíte ZDE. 

 

Lze zboží zaslat expresně a urychlit tak dodací lhůtu?

Ano, vybrané zboží doručujeme do 2 pracovních dnů na našem druhém eshopu Nakupia.cz

Toto zboží jsme pro Vás pečlivě vybrali a máme ho skladem v ČR.

Pokud lze zboží objednat se zkrácenou dodací lhůtou, je vždy před popiskem zboží zobrazen tento banner ->

 

Jaká je na zboží záruka?

Záruka na všechno zboží je 3 roky.

 

Proč má všechno zboží tak nízkou cenu?

Zboží je Vám zasíláno přímo od zahraničních dodavatelů, proto cena zboží nezahrnuje náklady za mezičlánky, jako jsou sklady, dopravné, provize obchodníků a mnoho dalšího.

Proto jsou ceny u nás tak nízké.

 

Pokud vrátím zboží do 30 dní, kdo platí poštovné?

Při vrácení zboží do 30 dní Vám proplatíme poštovné směrem k nám a obratem vrátíme peníze.

 

Jsou ceny zboží konečné?

Ano, cena zobrazená u zboží je vždy konečnou cenou, pokud si sami nezvolíte doplňkové služby, které naleznete ZDE.

  

Jaká je dodací lhůta? 

Standardní rozmezí doby doručení je 2-7 týdnů od odeslání zboží. Vždy záleží na zemi, odkud je zboží odesíláno a na daném období (státní svátky, prázdniny atp.). 

  

Když se jedná o zboží z ciziny, musím řešit CLO a DPH?

Ne, u nás nikdy DPH ani CLO neřešíte. V případě nutnosti platby DPH či CLA za Vás ZDARMA vše vyřešíme a CLO či DPH na své náklady uhradíme. 

  

Naleznu v zásilce fakturu nebo účet?

Nenaleznete, faktura je automaticky zasílána na Váš e-mail. V případě, že si ji omylem vymažete, rádi Vám je pošleme znovu.

 

K čemu je dobrá registrace?

  1. Při opakovaném nákupu není nutné znovu vyplňovat všechny údaje.
  2. Vytvoříme Vám profil, ve kterém budete mít přístup k seznamu současných i uzavřených objednávek.
  3. Získáte možnost přednostní VIP komunikace s www.levne-zde.cz.

 

Jak řešit případnou reklamaci zboží a jak postupovat?

Pokud zboží ze zahraničí obdržíte poškozené, nefunkční nebo se během tříleté záruční doby u zboží vyskytne závada, máte samozřejmě právo na jeho reklamaci.

Jak přesně postupovat při reklamaci zboží naleznete ZDE.

 

Zásilka dorazila, ale není kompletní, proč?

Pokud jste si objednali více zboží, může být takový nákup rozdělen do více zásilek, jelikož zboží pochází od různých dodavatelů. Proto buďte bez obav, zbytek objednávky k Vám brzy dorazí.

 

Je u zboží český návod?

Jelikož je zboží ze zahraničí, většinou u něj český návod nenaleznete.

U většiny produktů je užívání intuitivní, pokud budete mít i přesto problém s používáním zboží, kontaktujte nás a my Vám zdarma manuál do češtiny přeložíme.

 

Zasíláte zboží i mimo ČR a mohu platit eurem?

Ano, zboží zasíláme po celém světě. U nás můžete platit eurem i jinými měnami. 

 

Je možnost zakoupit dárkový kupón?

Ano, o dárkový kupón ve Vámi zvolené hodnotě stačí napsat na info@levnezde.cz, platnost kupónu je 1 rok.


NÁZORY A DOTAZY NÁVŠTĚVNÍKŮ

Platba
Kamil
18.05.2018 14:36
recenze
klonova dana
27.12.2017 20:59
Sůsob platby
Rostislav
04.12.2017 23:01